[Twitter] Gongchan – 14.07.14 r.

1. Fanka: Co chciałbyś zrobić w Japonii?
Gongchan: Chcę podróżować po niej na rowerze.


2. Fanka: Mam pytanie! Dlaczego w MV jedziecie do restauracji?
Gongchan: Jechaliśmy samochodem na imprezę na plaży, ale zrobiliśmy się głodni więc zajechaliśmy do restauracji~^^
3. Fanka: Czym ostatnio się interesujesz?
Gongchan: Uczę się boksować
4. Fanka: Szczerze, przez B1A4 każdy dzień to #SOLODAY dla mnie, kkekeke to przez Was kekekeek
Gongchan: Dalej, głośniej~ To przez Was~!!!!!
5. Fanka: Chan-ah, co teraz robisz? Moje pytania są zbyt proste.. kekeke
Gongchan: Teraz rozmawiam z fanami~~~Huehahah
6. Fanka: Gong Chanshik gdzie jesteś?
Gongchan: Jestem tu~ Znalazłaś mnie?
7. Fanka: Gdzie znów zniknąłeś? T___T Zagrajmy w chowanego T___T
Gongchan: Zdecydowanie, zdecydowanie chcę się chować~ Znajdź mnie~
8. Fanka: Jestem najszczęśliwsza gdy widzę oppę. Jestem najszczęśliwsza gdy spotykam B1A4. Kiedy oppa czuje się najszczęśliwszy?
Gongchan: Kiedy Songah daje oppie siłę
9. Fanka: Nikt nie odpisuje.. T__T Muszę być niewidzialna..
Gongchan: To zdecydowanie Hyunjin-ie. Gdzie się podziały Twoje wiadomości?
10. Fanka: Oppa, czytasz moje wiadomości, prawda.. Proszę daj mi prezent.
Gongchan: Tutaj, tutaj jest prezent~ Daj mi, daj mi prezent też.
11. Fanka: Co jesz, moje wiadomości nie chcą się wysłać!!!!!!
Gongchan: Ah… ah… to nie tak… (nomnom…gulp)
12. Fanka: Nie! Ma! Nikogo! Prócz! Ciebie! Kocham! Cię! Chan! Shik! ❤
Gongchan: Dziękuję~ Ben Ten~ ^^ Nie przestawiaj mnie lubić
13. Fanka: Zawsze się poddaję! Po prostu powiedz cześć ❤
Gongchan: Nie poddawaj się ajajajaja fighting!!! Dobranoc~
14. Fanka: Cześć oppa..
Gongchan: Cześć~Yerin-ie..Gdzie jesteś? Idziesz spać? Dobranoc~
15. Fanka: Gong Chanshik! Gong Chanshik! Gong Chanshik! Gong Chanshik! Gong Chanshik! Gong Chanshik! Gong Chanshik! Gong Chanshik!
Gongchan: Dlaczego mnie wołasz?
16. Fanka: Chan-ah~~!!!!!! Odważnie koncentrowałam się na swoim celu ale nie byłam w stanie go osiągnąć…
Gongchan: Gdy dajesz z siebie wszystko, coś czego chcesz w końcu nadejdzie.
17. Fanka: Oppa dlaczego jesteś taki smaczny?
Gongchan: C.. Co…? S…Smaczny..???!!!
18.Fanka: Jestem sama przez długi czas.. Dzięki temu ciężko pracowałam ucząc się pływać i grać w tennisa…Ale ponieważ idę do liceum, czuję się odpowiedzialna za to, że jestem sama ;;;
Gongchan:Jestem tutaj, czemu sama?
19. Fanka: Powinnam się teraz uczyć, proszę, życz mi powodzenia na teście…
Gongchan: Nasza Serim-ie, powodzenia na egzaminie. Niech Ci się przyśni dziś coś dobrego~
20. Fanka: Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
Gongchan: Um.. Kocham ”Drive”~
21. Fanka: Poddaję się z wiadomościami,powinnam iść spać… Ale nie mogę keke, Chanshik-ah, dobranoc ❤ Będę słuchać #SOLODAY zasypiając
Gongchan: Ring~ Kto zaśnie pierwszy? Dobranoc~~ Śnij o mnie~~
22. Fanka (wysłała zdjęcie albumu Solo Day): Oppa~ fighting!!! Jestem Silvia.. Bana z Indonezji… Miło Cię poznać~ ❤
Gongchan:Miło Cię poznać Silvia~ Dziękuję za wsparcie nawet z daleka.
23. Fanka (mająca na awatarze królika): Oppa, będę Ci kibicować.Dobranoc.
Gongchan: Dziękuję~~ Dobranoc naszemu króliczkowi również~~
24. Fanka (wysłała zdjęcie siebie i przyjaciół): Oppa!Tu Saitama BANA! To zdjęcie z moimi przyjaciółmi! Dziękuję
Gongchan: Są naprawdę pięknymi kiełkami ^__^
25. Fanka: Hej!!! Angielski?? Oppa…Płaczę… T______T
Gongchan: Nie płacz Mandu~~ szczęście szczęście~~
26.Fanka: Cześć~!! Możesz to przeczytać, prawda? Widzisz to? Spotkajmy się na Filipinach we wrześniu^^ Całuski~
Gongchan: Arisa, zdecydowanie spotkamy się na Filipinach~~ Pa pa~^^
27. Fanka(wysłała zdjęcie twarzy z dużą ilością makijażu): Tak wygląda teraz moda wśród celebrytów w Japonii.Nie jest dobrze~~
Gongchan: Nie jest dobrze, nie jest dobrze. Boję się.

eng trans cr: @ banasubbers
pl trans cr: kidzio @ b1a4poland

Jedna myśl w temacie “[Twitter] Gongchan – 14.07.14 r.

Dodaj komentarz